سفارش تبلیغ
صبا ویژن

41 از بهترین آرم های رستوران برای الهام گرفتن

نوهای آب دهان و مهمان نوازی های برجسته باعث می شود تا مشتریان شما به رستوران شما بازگردند ، اما چگونه آنها را از طریق درب دریافت می کنید؟

 

لوگو های بزرگ رستوران ماده مخفی هستند. طراحی اثر لوگو تضمین می کند که رستوران شما در بین رقابت های آشپزی آشپزخانه که اکنون شلوغ است ، جلوه ای از مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند ، و حتی بحث های فعال را در مورد رسانه های اجتماعی و وبلاگ های غذایی ایجاد می کند. اینها همه روشهای بسیار مؤثری هستند که طراحی می تواند رستوران شما (یا میخانه ، کافه یا کامیون غذا) شما را حتی موفق تر کند.

 

چه غذای خوشمزه ای را ایجاد کنید و چه در میخانه های میخانه و آبجو سرو کنید ، داشتن یک لوگو رستوران عالی از آنجا که می خواهید به خاطر بسپارید مهم است. در این قطعه شما را با انواع مختلفی از طرح های لوگوی رستوران های دلپذیر اجرا می کنیم که مطمئناً به شما الهام می بخشند و جوانه های طعم خود را می خورند.

 

مجموعه لوگو های رستوران

چگونه لوگو های رستوران خوب را به موارد عالی تبدیل کنیم

-

هنگام شروع رویای طراحی لوگو رستوران ، چیزهای زیادی باید در نظر بگیرید: غذاها ، مکان ، سبک ، شخصیت و ، شاید مهمترین آنها ، مشتریان.

 

لوئیز فیلی ، یک طراح گرافیک برنده جایزه ایتالیایی و آمریکایی که در زمینه توسعه برند برای بسته بندی مواد غذایی و رستوران ها تخصص دارد ، می گوید اهمیت تفکر از طریق این همه سؤالات قبل از همه این است که "دانستن آنچه شما نمی دانید" است. با نام تجاری خود ، این مکان به شما مکانی عالی برای شروع می دهد.

 

 

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک لوگو مناسب برای نام تجاری خود ایجاد کنید؟ دریافت ebook لوگو رایگان!

ایمیل خود را برای دریافت کتاب الکترونیکی ، به همراه نکات خلاقانه ، روندها ، منابع و تبلیغی گاه به گاه (که می توانید از هر زمان امتناع خود انتخاب کنید) وارد کنید.

 

با شناسایی هر قطعه از شخصیت رستوران خود ، که شامل جو ، دکوراسیون ، نوع غذا ، منطقه غذاها و قیمت آن است ، شروع کنید. سپس ، در نظر بگیرید که چگونه عناصر طراحی می توانند آن را بالا ببرند.

 

به عنوان مثال ، گرافیک های جسورانه ممکن است برای غذاهای مدرن مناسب باشد ، اما ممکن است برای فضای کافی نت یا مکانی که سنتی تر است ، کار نکنند. اطمینان حاصل کنید که این شخصیت را به طور مداوم در تمام طراحی خود حمل می کنید.

 

لوگو شما باید به جذب مشتریان جدید کمک کند و چهره های آشنا را به خود جلب کند ، به همین دلیل مهم است که مخاطب هدف خود را مشخص کنید و از چه تصویری انتظار و لذت ببرید. چه کسی روی میز شما نشسته است یا منتظر نوشیدنی آنها است؟ مستقیم با آنها و آنچه لازم دارند صحبت کنید.

 

سرانجام ، فراموش نکنید که تصور کنید که چگونه نشان شما بر روی علامت درخشان و گسترده ای که استقبال مشتریان شما را نشان می دهد ، ظاهر خواهد شد. لوگو رستوران شما باید در آنجا و هرجایی که آن را نشان می دهید عالی به نظر برسد .

 

41ایده شگفت انگیز برای لوگو های رستوران

-

لوگو های رستوران مجلل

لمس های زیبا و تصاویری عجیب و غریب می توانند به طرز ماهرانه ای در محیطی از یک غذای خوب و به یاد ماندنی غذا بخورند. لوگو های مجلل باید مطابق با انحطاط رستوران شما باشد.

 

عناصر دستی با دقت و عمد ارتباط برقرار می کنند ، در حالی که قلم های نوستالژیک الهام بخش یک احساسات و احساسات بیشتر است. این که آیا سبک شما به حداقل خود تکیه می کند یا شما را به جزئیات جزییات ترغیب می کند ، می توان دید شما را در سطح بالایی و کلاس اول به روش های بی شماری برقرار کرد.

 

لوگوی رستوران مربع هندسی مربع

لوگو رستوران کلاسیک ایتالیایی

لوگو رستوران زنانه مدرن به رنگ صورتی روشن

طراحی توسط رز ماریجن

لوگو رستوران پرنعمت با فونت دست ساز

لوگو رستوران کلاسیک مجلل با تصویر برداری برگ

لوگوی رستوران مینیمالیستی به رنگ سیاه و سفید

لوگو رستوران هنر خط سیاه و سفید

طراحی لوگو شیک و حداقل توسط Roxana.I برای یک کافه مجلل.

کلمات کلیدی لوگو رستوران مدرن

لوگوی رستوران کلاسیک و بی موقع در یک حلقه

لوگو رستوران های گاه به گاه معاصر

موسسات ناهار خوری گاه به گاه اجتماعات قدرتمندی ایجاد می کنند ، زیرا مشتریان برای بازگشت به هر مناسبت استقبال می کنند. این پایگاه مشتری هدف باید عمیقاً روی قلم ها ، گرافیک ها و رنگ های موجود در لوگو شما تأثیر بگذارد.

 

لوگو رستوران نوار پوک با تصویر ماهی

لوگو رستوران دست کشیده عجیب و جالب با جذابیت جالب

طراحی توسط Dara T.

لوگو رستوران سرگرم کننده و گاه به گاه به رنگ سیاه و سفید با ماه و ستاره

طراحی توسط آلیشیا

لوگو رستوران با پنیر و شراب

لوگو وفل سرگرم کننده با طلسم

طراحی توسط ایستوود

کارت ویزیت با لوگو رستوران کلاسیک ساده

لوگو های رستوران سنتی

از طریق طراحی لوگو خود حس آشنایی و تاریخچه ذخیره شده را ایجاد کنید. فونت های ساده و گرافیک های پرنعمت ، احساس سنتی را درست می کنند ، درست مثل غذاهای مورد آزمایش و واقعی که در رستوران خود سرو می کنید.

 

لوگو رستوران تک رنگ

لوگو پای با استفاده از هنر خط مینیمالیستی برای رستوران پای

لوگو رستوران با کوکتل نگهدارنده مرغ

نماد لوگو رستوران کلاسیک ساده

لوگوهای رستوران پیشخدمت و فست فود

ممکن است غذا سریع باشد ، اما برندینگ شما در رستوران فست فود به همان اندازه اهمیت دارد. حتی اگر مشتریان شما نسبت به سایرین زمان کمتری را در محل کار خود بگذرانید ، شما هنوز هم می توانید احساس رضایت را از طریق گرافیکی عمیق و عمدی که دقیقاً آنچه را که مشتری شما با آن فرار خواهد کرد ، جلب کنید.

 

لوگو برگر برای رستوران همبرگر

طراحی توسط پینو

لوگو کاسه کاسه Acai

نماد ساده مدرن empanada

طراحی توسط نینا تایلز

لوگو نوار آب میوه گاه به گاه و مدرن جالب

طراحی توسط گمشده

لوگوی اصلی رستوران بی انتها با کوه

لوگو کلاسیک تاکو با فونت سفارشی

لوگوی قهوه مدرن مدرن قهوه

لوگوی هات داگ برای رستوران bratwurst

 

 

لوگو رستوران های بار و بار

مشتریان در میخانه ها و بارها طولانی می شوند ، بنابراین برقراری ارتباط جو رستوران با طراحی لوگو شما ضروری است. آیا آنها تحت نما صنعتی و شیک نشسته؟ اجازه دهید زیبایی شناسی سرد و فایده هدایت راه. است نوار خود را با تمرکز بر خدمت دسته ای کوچک، شراب طبیعی در یک فضای ساکت تر؟ برای فونت نرم تر نگاه کنید و با استفاده از فضای سفید برای ایجاد یک نگاه پاک کن. تمرکز بر زیبایی طراحی است که در ضبط فقط خلق و خوی حق.

 

لوگو رستوران مربع حداقلی

لوگوی پرنعمت لاما برای رستوران و بار

لوگو رستوران گرمسیری با درختان نخل

طراحی توسط هلما

لوگو رستوران درجه یک درجه یک

لوگو رستوران پرنعمت با تصویر از مقیاس و نوشیدنی

لوگوی رستوران حداقل با تصویر سازی بطری و راه پله

لوگو رستوران و سالن شیک با قلم دلخواه

حداقل لوگو رستوران و بار

لوگو نوار با تصویر شیشه مارتینی

لوگو رستوران کلاسیک و بی انتها با تصویر کاکتوس

لوگو مارتینی ساده خط خط شیک ساده

اصول طراحی لوگو رستوران

-

اگر تازه شروع به تهیه یک لوگو برای رستوران خود کرده اید ، روند خلاقیت می تواند تهدیدآمیز باشد. اما در اینجا یک دوره خرابی کمی وجود دارد.

 

طراحی لوگو یک تخصص ظریف در طراحی گرافیک است که شامل زیبایی شناسی ، برندسازی و بازاریابی ، ترکیب ، تئوری رنگ ، تایپوگرافی و مهارت هنری است. در مقاله ما در مورد چگونگی طراحی یک لوگو ، معرفی کاملی از صنایع دستی کنید .

 

1. طراحی برای نام تجاری خود

یک لوگو "بهترین" وجود ندارد. موفق ترین آنهایی هستند که بهترین مارک تجاری خود را نشان می دهند. تایپوگرافی با رنگ قرمز و پررنگ ، با کیفیت بالا از لوگو Coca Cola ، هر دو مناسب مارک تجاری هستند ، اما همین انتخاب طراحی ممکن است برای مارک های آرام تر مانند استودیوی یوگا یا سالن ماساژ کار نکند.

 

لوگو نماد فیوژن لهستانی مدرن kimski

 

بنابراین قبل از هر چیز ، هویت برند خود را در نظر بگیرید . آیا شما در حال اجرای یک رستوران مجلل یا یک غذاخوری فروتنانه خانوادگی هستید؟ آیا تمرکز شما در غذاهای سنتی است یا تلفیقی بی نظیر از شگفتی های آشپزی؟ هویت شما گزینه های طراحی شما را راهنمایی می کند.

 

2. از رنگ ، شکل و تایپوگرافی خود مطلع شوید

در طراحی ، هر رنگ و شکل نشانگر احساسات مختلف است. به عنوان مثال ، لوگو هایی که در درجه اول مشکی هستند ، پیچیده تر به نظر می رسند و لوگو های ساخته شده با حلقه ها دوستانه تر به نظر می رسند. که به تایپوگرافی نیز گسترش می یابد. سریف ها معمولاً رسمی هستند ، سریال های sans معمولی هستند. هر تصمیم طراحی منعکس می کند.

 

نحوه دریافت لوگو برای رستوران خود

-

Y رستوران ما برای گرفتن لوگو چندین گزینه مختلف دارد :

 

لوگو ماهی خط حداقل هنر برای رستوران سوشی

سازنده لوگو (DIY). شما با کمک یک سازنده لوگو یا سایر نرم افزارهای طراحی سطح ورودی ، در اصل لوگو خود را از ابتدا درست می کنید.

استخدام آژانس طراحی. کلیه وظایف طراحی لوگو را به یک آژانس طراحی و مجموعه متخصصان آنها واگذار کنید ، اما استعداد اضافی با هزینه اضافی همراه است.

با یک فریلنسر کار کنید. یک طراح آزاد پیدا کنید تا لوگوی خود را برای شما طراحی کند ، که این مزیت یک حرفه ای را با هزینه کمتری نسبت به یک آژانس به شما می دهد.

کمیسیون مسابقه طراحی. در یک مسابقه طراحی ، آنچه را که می خواهید در یک خلاصه خلاق ، از جمله ترجیحات بصری و اهداف تجاری توضیح دهید. سپس ، طراحان متعدد از سراسر جهان نمونه ها را بر اساس مختصر شما ارسال می کنند. از آنجا ، شما به سادگی یکی را انتخاب می کنید که دوست دارید و اصلاحات را شروع می کنید. فقط هزینه نمونه ای را که انتخاب می کنید پرداخت می کنید.

سازندگان DIY و لوگو ها فقط هنگامی که با بودجه بسیار محدود کار می کنید توصیه می شوند. لوگو شما یک مارک تجاری برای کوچکتر کردن است بسیار مهم است و با توجه به اینکه طراحی لوگو چقدر پیچیده است ، اگر توسط یک حرفه ای طراحی نشده باشد ، ممکن است آنقدر که ممکن است کارآمد نباشد.

 

مسابقات طراحی باعث ایجاد خلاقیت طراحان متعدد می شود که ایده های مختلفی از طراحی لوگو ها را می توانید انتخاب کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه سبکی و نگاهی مناسب شماست ، یک مسابقه طراحی لوگو تمام گزینه های مختلف شما را به شما ارائه می دهد.

اگر می دانید به دنبال چه چیزی می روید ، بهترین شرط شما این است که مستقیم با یک فریلنسر کار کنید . برای پیدا کردن تطبیق مناسب ، به جستجوی نمونه کارها بپردازید و سپس با طراح خود همکاری کنید تا طرحی را که دوست دارید به دست آورید.

اگر بزرگترین نگرانی شما قیمت است ، برای اطلاعات دقیق تر راهنمای هزینه طراحی لوگو ما را بررسی کنید .

لوگو فروشگاه مدرن ramen

آیا شما آماده دریافت لوگو رستوران دهانشویه هستید؟

درست مانند پخت و پز تجربیات خوشمزه برای رستوران شما یک شکل هنری است ، برندسازی عالی نیز یک فرم هنری است. با طراحی لوگو رستوران خود خلاقیت کسب کنید تا بتوانید فقط به سلیقه آنچه که از شما انتظار دارند ، به مشتریان خود هدیه دهید. امیدواریم که شما الهام گرفته و آماده باشید تا گزینه بی پایان برای لوگو شگفت انگیز خود را کشف کنید!