سفارش تبلیغ
صبا ویژن

65 لوگو جسورانه و قدرتمند که مخاطبان شما را مجذوب خود می کند

ا چه نوع پیامی می خواهید با طراحی لوگوی خود ارتباط برقرار کنید؟ قبل از شروع برندسازی این مهم است که در نظر بگیرید که این طرح توانایی برانگیختن احساسات مخاطبان شما را دارد. شاید بخواهید با طراحی خود صمیمانه تر و جسورانه تر عمل کنید یا مخاطبان خود را با احساس اینکه با انتخاب شما انتخاب صحیحی انجام داده اند احساس امنیت و اطمینان داشته باشید. شاید به دنبال انتقال حس قدرت ، ثبات و اعتماد با لوگو خود باشید. در این صورت ممکن است رویکرد جسورانه و قدرتمند در طراحی لوگو مناسب شما باشد.

کلمات "جسورانه" و "قدرتمند" می تواند به معنای چیزهای مختلفی در رابطه با طراحی باشد - مطمئناً ذهنی هستند. اما به طور کلی لوگو های صحبت شده در این گروه مبتنی بر یک مفهوم بدون عارضه و متعادل است و از فونت های کاملاً مصنوعی و غیرمستقیم استفاده می کنند. با این حال ، به آنها نزدیک می شوید ، لوگو های جسورانه و قدرتمند قصد دارند مخاطبان خود را با سادگی و آشنایی مجذوب خود کنند.

بشر اشکال و رنگهای مختلف را با احساسات و احساسات خاص مرتبط می کند ، بنابراین اولین قدم اساسی در ایجاد طراحی لوگو شما این است که بفهمید کدام یک از آنها با ارزشهای برند شما ارتباط دارد. به عنوان مثال ، یک دایره احساس وحدت را منتقل می کند ، یک مربع ساده می تواند قدرت و ثبات را برقرار کند و یک مثلث از قدرت و ثروت بیرون می زند. در مورد رنگ ها ، رنگ قرمز به طور جهانی به عنوان پرشور و عصبانیت شناخته می شود ، زرد و پرتقال با انرژی و لرزاننده و لرزاننده و رنگ آبی ابراز بلوغ و اعتماد به نفس می شود.

در حالی که افراد مختلف ممکن است در مورد آنچه یک لوگو را جسورانه و قدرتمند می کند ، ایده های مختلفی داشته باشند ، برخی دستورالعمل های کلی برای کمک به شما در طول سفر به ایجاد یک لوگو قوی و تأثیرگذار وجود دارد. در اینجا ، ما چهار مفهوم مختلف طراحی جسورانه و قدرتمند را شکسته ایم و هرکدام را با رنگ ها و شکل های جالب جفت کرده ایم. یک لوگو قدرتمند می تواند به معنای چیزی فراتر از فونت های بزرگ ، ناگهانی و رنگ های روشن باشد.

آن را ساده نگه دارید
-

ارائه یک طراحی بسیار ساده ، مرتب و بدون عارضه به مخاطبان شما پیامی حرفه ای می بخشد و نشان می دهد که شما یک مارک خوب و منظم هستید که به خوبی فکر کرده اید و فوراً باعث می شود مخاطب شما نسبت به انجام کار با شما اطمینان داشته باشد.

یک طراحی لوگو ساده و به راحتی قابل تشخیص است که بیان قدرتمندی را ایجاد می کند زیرا مصرف کنندگان پیام برند شما را به خاطر می آورند. برخی نمونه های لوگو های آموزنده و بدون عارضه عبارتند از بی بی سی (شرکت پخش بریتانیا) فیس بوک و سی ان ان. فونت های ساده ، شکل های مربعی ، رنگ های متضاد جسورانه مانند سیاه ، قرمز یا آبی را تصور کنید و از هرگونه تزئینات و یا قلم های خطی خودداری کنید.

بیرون از جعبه فکر کنید
-

با استفاده از طراحی لوگوی جسورانه و غیر متعارف ، با مارک تجاری خود اظهاراتی را بیان کنید. شکستن هنجارها با طراحی لوگو شما ثابت می کند که شما یک برند مطمئن و شجاع هستید که از خطرات آن نمی ترسید.

این نوع طراحی با نوع مناسب مخاطب می تواند بسیار قدرتمند باشد. به لوگو هایی مانند MTV ، Kat Von D و Rolling Stones فکر کنید که همگی با ارائه یک چشم انداز سرکش آور و ترسناک تر محدودیت های طراحی را تحت فشار قرار داده اند. به رنگ های جسورانه و اشکال انتزاعی و همچنین مفاهیم چشم نواز و فکر برانگیز فکر کنید.

 

 

برو برای سه
-

از نظر روانشناختی ، قدرتمندترین شکل مثلث است. اغلب این شکلی است که توسط سازمانهای قدرتمند و مسلط در جامعه مدرن انتخاب می شود. از نظر قانون ، پول ، علم ، دولت یا دین فکر کنید. مثلث از نظر جسمی پایدارترین شکل است و رنگ آبی به صورت ناخودآگاه قابل اطمینان ترین رنگ است.

 

استفاده از صفات طراحی مانند این باعث می شود مخاطب شما احساس کند که با انتخاب شرکت شما انتخاب صحیحی را انجام داده اند. نمونه هایی از لوگو های مانند آلفا که حضور برتر ، نخبه و قدرتمندی را ارائه می دهند شامل شرکت هایی مانند مرسدس بنز ، هواپیمایی دلتا و BMW است.

قدرت در نرمی پیدا کنید
-

طرح های جسورانه و قدرتمند به طور سنتی حاوی مقدار زیادی از ویژگی های طراحی مردانه مانند زاویه های تیز ، فونت های برجسته و رنگ های تیره است. حضور پرقدرت جذاب است ، اما لازم نیست با مارک تجاری خود پرخاشگر باشید.

سعی کنید عناصر طراحی زنانه مانند تزئینات مینیمالیستی ، رنگهای نرمتر و قلمهای خمیده را با آنچه که می دانیم صفات طراحی مردانه است ترکیب کنید. این در نهایت طراحی لوگو شما را نرم می کند ، در عین حال پیام جسورانه ای حفظ می کند و با ارائه یک احساس کم حرف تر ، قابل دسترسی تر و بیشتر ، مخاطبان شما را جذب می کند. برخی از نمونه های معروف آن عبارتند از Coca Cola ، Dove و AirBnb.

 

جرات جسور بودن

-

همه افراد می خواهند که لوگو خود حضور پررنگی داشته باشد اما لازم است در ابتدا پیامی را که مارک شما می خواهد منتقل کند ، برقرار کنید. سپس آن را ساده نگه دارید تا مارک شما به راحتی تشخیص داده شود ، از رنگ هایی استفاده کنید که ارزش های شما را نشان می دهند و تمبر شخصیتی خود را با استفاده از یک قلم جالب و جذاب ، روی لوگوی خود قرار دهید.

امروز با یک طراح در 99 طراحی طراحی کنید تا توده ها را جلب کرده و با طراحی لوگو قدرتمند و جسورانه توجه آن را جلب کنید.